It's in the bag

Heyo peeps!

Am revenit cu un post in care va prezint geanta Adona Irene din clipul cu What's in my bag.

Daca ati urmarit clipul stiti ca va povesteam ca geanta mi-am comandat-o de pe Elefant.ro. Aveam mare nevoie de o geanta mare in care sa imi car viata (haha, glumesc....sau poate nu...) Aaaanyway, ideea este ca pe mine m-a invatat mama sa plec cu pachetelu' de acasa atunci cand merg la munca scoala si nu imi place sa fiu nevoita sa imi car acest pachetel intr-o punga separata de geanta asa ca il indes in geanta, iar acesta este motivul pentru care aveam nevoie de o geanta uriasa :D (incap si eu in ea daca ma chinui putin).

Acum ca am apucat sa o testez timp de cateva saptamani pot sa va zic ca e super rezistenta avand in vedere cate chestii indes ea si imi place faptul ca nu se umfla, ramane destul de plata. Ce imi mai place la ea este ca atunci cand o pun pe urmar greutatea se distribuie echilibrat astfel ca sta foarte bine si nu e nevoie sa o ajustez pe parcursul drumului spre munca.

Voi ce genti preferati pentru zilele in care mergeti la munca?

Va las cu poze! xoxo, D



IMG_9549.jpg by Denisa Roman on 500px.com

IMG_9551.jpg by Denisa Roman on 500px.com

IMG_9555.jpg by Denisa Roman on 500px.com

IMG_9563.jpg by Denisa Roman on 500px.com

Comments

  1. Ce draguta e geanta. Si eu am una mare cu 100 de buzunare si incape toata casa in ea. Dar cateodata pun prea multe si atarn intr.o parte de ma mai echilibreaza sotul :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe! ma bucur ca iti place! e bine ca are cine sa te echilibreze in cazurile astea :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts