Skincare Tag

Hello guys! Long time , no see! Azi revin cu un skincare tag pe care l-am primit de la dragile mele, Beauty and a Twist si The Rawscientist :D si m-am gandit sa le onorez tagul :D)  Asadar let’s get into it :D

 Descrie in cateva cuvinte rutina ta de ingrijire:

 Well, rutina mea de ingrijire este destul de basic si consta in acei 3 pasi pe care trebuie sa ii stim cu totii pentru a avea o piele cat de cat decenta : curatare, tonifiere si hidratare. Asadar, imi curat tenul cu un cleanser pentru ten sensibil apoi folosesc o solutie de tonifiere ca sa imi revigoreze tenul dupa curatare, iar ultimul pas este acela de a-mi hidrata zona sensibila de sub ochi si restul fetei cu o crema potrivita nevoilor tenului meu :D

 Ce tip de piele ai?

Tenul meu este normal spre mixt iar depinzand de sezon are ori tendinte de ingrasare pe zona T (vara) ori tendinte de uscare (iarna) predominant in zona obrajilor si a fruntii.

 Cel mai bun produs impotriva cosurilor?

 Sincera sa fiu nu ma confrunt cu problema cosurilor. Am ocazionalele cosuri in timpul menstruatiei, insa nu folosesc ceva special. Uleiul de arbore de ceai face minuni atunci cand am un cos mai incapatanat si nu vrea sa plece singurel :D

  Servetele demachiante? Da sau nu?

 Si da si nu! Acum sa va explic de ce: sunt om si ca fiecare dintre noi, simt oboseala si lene din cand in cand asa ca pentru situatii de genul asta tin un pachet de servetele demachiante in sertarul de la pat pentru ca totusi nu e bine sa ma culc cu machiaj pe fata nici pentru ten si nici pentru cearsafuri :D 

Toner? Da sau nu? 

 Da! Da! Da! Folosesc toner pentru ca simt ca imi revigoreaza tenul si il pregateste pentru hidratare :D

Care a fost cel mai neobisnuit produs de ingrijire a pielii pe care l-ai incercat? 

Cel mai neobisnuit produs de ingrijire a pielii incercat cred ca este masca de fata coreana pe care am testat-o impreuna cu Irina. Este vorba despre Elizavecca Carbonated Bubble Clay Mask si puteti vedea mai jos si demo-ul nostru :D

  Esti intr-o farmacie si cumperi un singur produs. Ce este?

Bioderma Atoderm Lip Balm.

 Spune-ne sfatul tau pentru ingrijirea tenului.

Beti apa! Cat mai multa apa! Atat interiorul cat si exteriorul vostru va vor fi recunoascatoare ;)

Sper ca v-a placut! Dau si eu mai departe tag-ul Anei Maria, Dorinei si Cristinei siiii Iuliei 

xoxo, D

Comments

Popular Posts