Current skin care products

 photo DSC_0024.jpg Astazi vreau sa va vorbesc despre rutina mea de ingrijire a tenului din ultima vreme. Multa vreme nu am reusit sa am o rutina de ingrijire pentru ca nu ii vedeam rostul si nu intelegeam la ce folosesc produsele insa de cand tenul mi s-a schimbat si a devenit mai sensibil la tot ceea ce este in jur (poluatie, raze solare, etc) mi-am facut un obicei din a-mi ingriji tenul cu mai multa atentie.

 De cand folosesc aceste produse am descoperit si schimbari si anume ca tenului meu ii merge mai bine, are un nivel optim de hidratare si pielea mea se simte mai bine si mai luminoasa. Acestea sunt podusele pe care eu le folosesc zilnic pentru ingrijire tenului pe langa diverse masti si tratamente pe care le aplic cel putin odata pe saptamana.

   photo DSC_0031.jpg



Primul pas: Folosesc aceasta crema de la Ziaja pentru a-mi hidrata zona sensibila de sub ochi si de cand am inceput sa o folosesc am observat ca cearcanele mi s-au redus connsiderabil.

   photo DSC_0030.jpg


Pasul doi: Pasul doi tine de hidratarea intregului ten si pentru asta folosesc Bioderma Hydrabio. Tenul meu se simte usor si revigorat dupa ce aplic aceasta crema.

   photo DSC_0026.jpg


Pasul trei: Pasul trei tine de mentinerea nivelului optim de hidratare a tenului pe parcursul zilei. Pentru asta imi pulverizez pe fata apa termala de la Avene ca sa ma racoresc si sa imi mentin tenul hidratat.

   photo DSC_0027.jpg


Pasul patru: Seara dupa demachierea tenului aplic aceasta crema de la SOSKIN Paris  care momentan este intr-o varianta mini, dar intr-o cantitate destul de mare pentru un produs mini. Dupa cateva zile de aplicare am observat ca dimineata fata imi este mai luminoasa si mai moale.

 Voi ce folositi pentru ingrijirea tenului?

 xoxo, D

Comments

Popular Posts