Tony Moly lipbalm

 photo Untitled design.jpg Acum cateva zile ma  plimbam prin oras si in timp ce mergeam eu asa tare ganditoare mi-am dat seama ca imi muscam buzele.  Am bagat mana in geanta, insa ce sa veeeezi nu aveam niciun balsam de buze la minesi chiar si asa sa zic imi cautam unul nou.

Am intrat in sephora si mi-am adus aminte ca vazusem la cateva prietene bloggerite balsamurile Tony Moly. Cele in forma de buze nu m-au atras si nici cele in forma de ciresica, insa cel de banane m-a facut sa il pun in cos fara sa ma gandesc de doua ori inainte. 

 photo DSC_5599.jpg
Cateva lucruri despre balsam

PRO
*miroase delicios 
*este foarte hidratant (comparabil cu Bioderma Atoderm)
*nu are gust 
*vine in tub deci aplicarea este igienica
*este extrem de amuzant and I am a sucker for cute packaging

CONTRA
*pretul este de 33 lei
*cantitatea de 7g

 photo DSC_5607.jpg  photo DSC_5604.jpg

Concluzia este ca imi place foarte mult si il recomand!
xoxo, D

Comments

  1. Tony Molly au niște ambalaje ultra cute :) But then, eu am o cremă-stick pentru cearcăne și puffy eyes.. împotriva, adică :) Măi.. eu zic că nu face nimic :)) Doar stă cute pe masă

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa sunt geniale ambalajele! bine ca mi-ai zis de crema aceea ca voiam sa mi-o iau

      Delete

Post a Comment

Popular Posts