Blue Christmas - Manichiura festiva


Hello!

Craciunul se apropie cu pasi repezi asa ca am zis sa intru si eu in atmosfera. Am realizat cea mai simpla varianta de manichura christmassy si anume lac rosu de la Avon, in nuanta P813. Este o nuanta de rosu foarte festiva care da spre culoarea rubinului, insa nu mi-a satisfacut dorinta de glitter :)) you cannot spread holiday cheer without glitter!! Asa ca aveam prin casa niste glitter chunky de la Jumbo si cu ajutorul lacului incolor l-am aplicat pe unghii din abundenta :D It's gonna be a motherfather to take off dar este ataaaat de pretty! <3

Pas 1: Aplica lacul colorat. Lasa la uscat pnntru cateva minute.
Pas 2: Aplica glitter-ul cu ajutorul unul lac incolor. Lasa la uscat pentru cateva minute
Pas 3: Aplica un strat generos de top coat pentru setarea manichiurii. Lasa la uscat pentru cateva minute.

Asadar astfel imi incep seria de postari de Craciun #bluechristmas :) Nu vor fi zilnice, dar am sa incerc sa postez cat mai mult :D Enjoy! xoxo, Blue 

Comments

  1. Ce cute e manichiura! La cat mai multe postări în luna Decembrie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place! <3 La mai multe! xoxo

      Delete
  2. Imi plac manichiurile cu gliiter! :)

    ReplyDelete
  3. Iarna si mai ales de Craciun , m-as da toata prin glitter deci imi place manechiura.

    ReplyDelete
  4. O idee minunata! Felicitari si multumim! :*

    ReplyDelete
  5. Festivă manichiura, totuși aș fi aplicat glitter doar pe inelare, asta dacă nu cumva și oja are ceva prin ea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avea putin dar cum am zis si in articol, nu era destul pentru mine :)) asa ca am pus si mai mult :D

      Denisa x

      Delete
  6. Imi place cum ti-a iesit manichiura. Melodia este super faina!

    ReplyDelete
  7. Combinatia de rosu cu auriu este preferata mea pentru aceasta perioada a anului, drept urmare imi place mult manichiura realizata de tine!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts