Brows to go, please!


Hey guys! Astazi va vorbesc despre kit-ul de sprancene de la Benefit - Soft & Natural Brows. Vreau sa va zic ca de ceva vreme ramasesem fara kit de sprancene si foloseam un fard maro de la Melkior, insa desi fardul era bun nu ma satisfacea in intregime. Am intrat in Sephora si guess what? : aveau kit-ul asta la reducere, iar eu vanam de ceva vreme creionul Goof Proof asa ca win-win. 

Kit-ul contine 3 produse : creionul Goof Proof, iluminatorul High Brow, gelul Ready, Set, Brow. Pe langa cele 3 produse in kit mai exista si un instrument cu stencil-uri pentru realizarea sprancenelor perfecte si un ghid de utilizare. Kit-ul vine in 6 nuante, iar cel pe care eu l-am cumparat este in nuanta 6 pentru ca se potriveste foarte bine cu nuanta parului meu, eu fiind bruneta. 

Pretul kit-ului este de 186 RON, iar eu l-am achizionat la reducere cu 115 RON, 


Il am de o saptamana si l-am folosit zilnic pentru ca m-am indragostit de cat de natural arata totul. Iar in ultima vreme machiajul pe care l-am purtat a fost extrem de minimalist si anume: sprancene, balsam de buze, mascara si iluminator :D. Acum hai sa va arat pasii pe care ii urmez atunci cand imi fac sprancenele. 

Pasul 1 - le pieptan si le aranjez



 Pasul 2 - cu creionul Goof Proof si cu mana super usoara umplu spatiile goale si dau forma dorita


 Pasul 3 - aplic iluminatorul High Brow imediat sub spranceana


 Pasul 4 - aplic gelul transparent Ready, Set, Brows pentru a le tine in loc toata ziua 


Sper ca v-a placut acest articol! Voi ce produse si tehnici aplicati pe sprancenele voastre? 

xoxo, Denisa 

Comments

Popular Posts