Double the lip? Yes, please!


Daca este ceva ce predomina in colectia mea de make-up acelea sunt produsele de buze. I always want mooore! Rujuri mate, lichide, solide – I want them all! Daca ma urmariti inseamna ca ati vazut haul-ul in care am spus ca mi-am cumparat rujul Benefit – Double the lip. I’ve been wearing it ever since si cine ma urmareste si pe Snapchat stie asta :D  Imi place la nebunie! Hai sa va povestesc despre el!


Conceptul din spatele acestui produs este acela de a face buzele sa para mai pline, sa dea volum si dimensiune prin aplicarea simultana de liner+ruj. Asadar in caz ca nu stiati produsul este 2 in 1 – liner si ruj in acelasi ambalaj. Eu mi-am cumparat acest produs din pura curiozitate  si pentru ca mi-a placut extrem de tare nuanta in momentul in care am facut swatch pe mana la raftul Benefit din Sephora.  De volum la buze, thank God, nu duc lipsa J)


 Benefit zice ca acest ruj defineste si da volum buzelor cu ajutorul liner-ului si a rujului semi-mat. 


Desi nu nu duc lipsa de volum la buze, cum precizam si mai sus in aceste cateva zile cat l-am purtat non-stop pe buze m-am surprins uitandu-ma cu interes in oglinda liftului. Buzele mele aratau mai pline si mai frumoase datorita efectului de ombre pe care il da Double the lip <3. Deci pot confirma ca face buzele sa arate super sexy.




Imi place ca se aplica foarte usor si aluneca pe buze, insa din pacate forma buzei  va altera cu timpul forma rujului si nu va mai veni perfect pe buza incat sa aplic cum trebuie in acelasi timp si liner-ul si rujul.





Intr-adevar da definitie buzelor si le face sa para mai pline si chiar are o durata de viata destul de lunga, insa nu este rezistent la transfer.

Ce nu-mi place este ca dupa aplicare trebuie sa intervin cu degetul si sa difuzez linia clara dintre cele doua culori ca sa nu arat ca pe vremea mamei, cand femeile purtau liner vizibil mai inchis decat nuanta rujului.

Ambalajul arata foarte sleek si luxurios si este similar cu ambalajul faimosului mascara They’re real si are un grip foarte bun in momentul aplicarii.


All in all, din partea mea Double the lip primeste 4 stelute din 5. :D

Voi l-ati incercat? 

Comments

Popular Posts