- Signature manis -

De-a lungul timpului mi-am format trei stiluri de manichiura pe care le port pe repeat. Azi as vrea sa va prezint cele trei SIGNATURE MANIS la care ma reintorc de fiecare data!

- Manichiura simpla – o singura culoare (nuante nude, berry sau pasteluri) - 

Acest tip de manichiura il port on a daily basis. Este manichiura pe care o sa ma vedeti purtand-o 95% din timp. De obicei port lacuri de la Rimmel London in nuante nude, berry sau pasteluri.  Culoarea o aleg in functie de stare.






-  Manichiura duo – ¾ nude – ¼ accente colorate - 

Am explicat asa pentru ca asa port eu aceasta manichiura. Intotdeauna baza este nude, iar accentele le prefer fie in linie dreapta, fie sub forma de triunghi. Folosesc putin scotch pentru a-mi da forma dorita. Mi se pare ca arata foarte bine, pare ca imi alungeste degetele desi unghia este intotdeauna scurta. Da un efect edgy, minimalist si aspect de manichiura realizata la salon. Combinatia de culori pe care o folosesc de obicei este de nude cu triunghi verde pastel, insa de curand am incercat nude cu linie cu semiluna gri si mi se pare ca mi se potriveste 100%.



 - Manichiura newspaper - 

Stilul acesta de manichiura l-am descoperit in liceu printr-o revista glossy, Glamour, if I remember well… si nu o port foarte des pentru ca imi e lene sa o fac, dar si atunci cand o port…I wear the shit out of it!

sursa foto: http://www.swiish.com/blog-post/how-to-newspaper-nails/

Aceasta sunt cele trei cele mai purtate manichiuri ale mele :D Voi le-ati incercat?

Comments

Popular Posts