The Ordinary - The Abnormal Beauty Company


De curand am facut o comanda pe Deciem de produse de skin care The Ordinary. Daca nu stit nimic despre aceste produse va pot spune ca in ultima vreme au luat cu asalt sfera de beauty pentru faptul ca sunt si ar fi exact ceea ce zice pe eticheta si anume produse cu concentrati ridicati de ingrediente active la un pret redus. 

Recunosc ca m-am lasat si eu atrasa in trend wave-ul ce a venit din afara si curioasa fiind din fire am citit/m-am uitat la aproape tot ce am prins despre aceste produse. M-au intrigat tare si am zis sa le dau o sansa. Asadar in rutina mea de skincare au intrat trei produse noi The Ordinary. Momentan am sa va spun doar primele impresii si cum le aplic urmand ca dupa o perioada mai indelungata de testare sa vad spun si daca observ ceva rezultate. 







Am ales  Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% , Caffeine Solutiion 5% + EGCG si Buffet - Multi-technology peptide serum. 


 Dupa cum ii spune si numele contine 23% pudra de L-Ascorbic Acid sau Vit C. Acest produs promite sa stearga urmele fine de imbatranire si sa dea stralucire pielii.  Vitamin C Suspension este un produs tare ciudat cum nu am mai intalnit vreodata. Cand iese din tub are forma de lotiune insa daca il frec intre degete sau pe piele ies la suprafata mici portiuni grunjoase si asta datorita concentratiei de pudra de vitamina C din produs. Aplicat pe piele se simte ca un scrub foarte fin cu ulei. Tocmai de aceea pe site-ul companiei suntem "avertizati" ca se poate simti o usoara senzatie de mancarime in momentul aplicarii produsului.  La prima aplicare nu am simtit senzatia aceea, insa la a doua aplicare am simtit. 

Caffeine Solution este un ser cu cafeina ce promite corectarea zonei de sub ochi, stergerea depigmentatiei provenite in urma cearcanelor si eliminarea sindromului de "pungi sub ochi". Are o textura light, intre lichid si ulei si este foarte hidratant. 




Buffet-ul este un complex de peptide (proteine ce ajuta la eliminarea urmelor de imbatranire) sub forma unui ser de consistenta groasa. Avand in vedere explicatia acest produs combate semnele de batranete :D. Are o consistenta foarte placuta si efectiv simti cum se strange pielea la doar cateva minute de la aplicare. 




Eu aplic aceste produse dupa curatarea tenului dupa o regula si anume: produsele pe baza de apa primele, produsele pe baza de ulei pe locul doi, iar pe locul trei -cremele. Asadar dupa ce m-am demachiat aplic produsele astfel:

1. Caffeine solution 
2. Buffet 
3 Vitamin C - pe care il las sa se absoarba in piele maxim 30 de minute 
4. Produsele normale de skin care - crema pentru ochi si crema hidratanta ( momentan folosesc gama Aqualia Thermal light - Vichy) 

Ar mai fi multe de spus despre aceste produse avand in vedere toti termenii chimici aflati pe eticheta, dar momentan consider ca este de ajuns. Daca mai vreti sa mai stiti si alte detalii va rog sa imi lasati intrebarile voastra in zona de comentarii. 

Voi ati incercat aceste produse? Ati mai auzit de ele? 

Va pup,

 Denisa

Disclaimer: Nu sunt chimist si nu am cunostinte prea mari in chimie, toata cercetarea pe care am facut-o pentru aceste produse se bazeaza pe cautari intense de definitii si proprietati a fiecarui ingredient in parte pe care l-am intalnit pe etichetele produselor. 

Comments

Popular Posts