Buna! Ce mai zici?

Hey friends! Ce mai faceti? Va mai aduceti aminte de mine? Sper eu ca da :D Am disparut...iar. Imi revin usor usor dupa o perioada mai anevoioasa. Cand trec prin momente mai dificile am tendinta de a ma inchide in mine si sa ma indepartez de tot si toate, dar acum ca imi revin ma reintorc la toate lucrurile ce imi faceau placere odata si anume pe blogul meu si pe canalul de youtube. Dupa o astfel de perioada ma intorc cu o perspectiva in plus fata de ce cunosteam inainte si cred ca la asta se rezuma viata :) sa iesim cu capul sus din momente dificile si sa mai invatam una-alta.

Poate m-ati mai urmarit pe instagram unde nu am mai postat zilnic, insa am incercat sa mai pun cate ceva la intervale regulate just to keep me sane :)). Pentru cei ce nu m-au urmarit pe insta hai sa va povestesc ce am mai facut in ultima vreme.


M-am mutat

Evenimentul recent major este ca m-am mutat. Impreuna cu sotul meu am facut credit si am cumparat primul nostru apartament. Perioada de cautare si asteptare a fost lunga si anevoioasa si daca faceti si voi pasul asta inarmati-va cu nervi de otel si faceti research ce implica o astfel de procedura. Ne-am mutat si dupa o saptamana de facut curatenie si mutat mobila si zgomot de bormasina pot spune ca ne-am creat un spatiu al nostru, un camin. Singurul inconvenient pentru mine este faptul ca fostii proprietari si-au personalizat peretii pana la extrem. Cand intri in sufragerie si dormitor deja simti cum incepe sa treaca prin tine sange salbatic pentru ca peretii sunt tapetati cu animal print :)). Este fabulos...NOT! Daca ma cunoasteti sau mi-ati mai vizionat clipurile stiti ca nu sunt amatoare de astfel de lucruri exotice insa la cumpararea apartamentului am incercat sa vedem beyond the wallpaper.  Mai multe persoane m-au intrebat pe insta stories de ce nu il dau jos sa imi pun ce vreau eu. Exact asta am sa si fac insa fiind un tapet mai special necesita ceva mai multe reparatii dupa indepartare, iar reparatiile necesita fonduri pe care eu nu le am in momentul de fata asa ca va trebui sa invat sa traiesc salbatic pana cand voi strange banii necesari sa inlatur pacostea, Pentru moment sunt mai mult decat multumita cu ce a iesit.


Am imbratisat sofatul

Intr-o postare mai veche va spuneam ca pe nepusa masa m-am trezit cu o masinuta, iar cum sotul meu nu are permis ghiciti cine a fost drivin' miss Daisy? Ati ghicit! Chiar eu :)) Desi aveam permis de aproximativ 7 ani nu am sofat din cauza unor experiente urate in trafic (bullying pe baza faptului ca eram femeie la volan si experiente neplacute de pasager in dreapta) si din cauza faptului ca nici nu aveam ce. Cu ani in urma, realizez acum, nu eram cu adevarat pregatita sa infrunt adevaratele situatii in trafic (daca sunteti din Bucuresti stiti ca sofatul este o aventura zi de zi) si nu eram intr-adevar constienta de anumite lucruri. Acum pusa in fata faptului implinit si cu experientele pe care deja le aveam mi-am luat inima in dinti si am trecut peste emotiile care ma opreau sa ma urc la volan si mi-am infruntat frica. O perioada indelungata aveam emotii atat de puternice incat incepea sa ma doara stomacul si palmele imi transpirau excesiv la gandul ca urma sa ma urc la volan. Acum dupa multe luni de exersat pot sa ma declar satisfacuta de faptul ca mi-am infruntat o frica destul de puternica. Sigur...si acum mai intalnesc diverse situatii in trafic, insa acestea sunt deja lucruri marunte pe care pur si simplu le ignor cand sunt nefondate. #girlpower


M-am acceptat


Cred ca toata lumea in perioadele dificile trece printr-o mica depresie. Desi am incercat sa mananc cat mai sanatos si sa ma mentin pe linia de plutire  cu kilogramele, nu am reusit si mi-am gasit alinarea in mancare. M-am afundat si mai tare si din pacate am luat in greutate mai mult decat imi doream lucru care m-a intristat si am devenit letargica si fara chef de viata. Mi-am spus ca voi slabi si abia astept si ca atunci voi fi cu adevarat fericita, insa nu am avut ambitie si am devenit si mai trista. Mi-am dat astfel seama ca viata trece pe langa mine si eu chiar nu fac nimic sa fiu fericita asa ca am invatat sa ma accept exact asa cum sunt si sa traiesc in prezent, nu doar pentru viitor. E un cliseu insa daca nu acceptam viata exact asa cum este si nu ne insuflam putin optimism nu ajungem nicaieri.


Self time

Sunt o persoana care munceste destul de mult as zice eu si o fac cu placere, insa de la o vreme m-au ajuns oboseala fizica si psihica. Am inceput sa valorific mai mult timpul meu si timpul pentru mine, asadar mi-am luat un concediu prelungit ca sa ma pot ocupa de casuta noastra in tihna si ca sa ma si relaxez. Am plecat cateva zile la mare cu sotul meu si am stat ca doi cartofi la soare, am mancat si am dormit. Ne-am intors la Bucuresti si mai am cateva zile de concediu in care am sa lenevesc.


Daca nu ati adormit pana acum lasati-mi un comentariu in care sa imi spuneti ce mai faceti voi, ce ati mai facut si cum sunteti? :D #emotionalzone 

xoxo, D



Comments

Popular Posts